piątek, 20 października 2017

Wait for me




Cieszę się, że w końcu mogę podzielić się z Wami efektami tej świetnej współpracy!

Po raz kolejny mam szczęście do współpracy z fajnymi, kreatywnymi osóbkami, ale od początku..
Spotkałyśmy się w kawiarni Pojnarówka (z tego miejsca bardzo chcę podziękować za możliwość przygotowania się do sesji :), gdzie po szybkiej kawie, zaczęłyśmy działać. Swoją drogą mega klimatyczne miejsce, jeżeli kiedykolwiek będziecie mieli okazję wybrać się tam, serdecznie polecam, jestem zauroczona tym miejscem <3 











To co z pozoru może wydawać się niewinne, zamieniło się w petardę, uwierzcie mi na słowo, taka stylizacja nie pozostawia sobie obojętnych :) I jeśli mam być szczera, brałam udział w tym projekcie w całkowitej niewiedzy (serio XD), nie wiedziałam co dziewczyny szykują jeśli chodzi o stylizację i makijaż i efekt był dość niecodzienny, ale na zdjęciach wygląda to imponująco, nie sądzicie? ;) Ja jestem zachwycona i uwielbiam kreatywne projekty takie jak ten <3 W najbliższym czasie szykuję również kilka fajnych sesji, także obserwujcie :) Buziaki :* 










Stylist: Kinga Maciąg







 
 
 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz